søndag 15. februar 2009

Valentine`s Day!

Her er min "gave" som jeg har laget til min min samboer. Det går jo som du ser i mye rosa farger her, men det er vel også den fargen som signaliserer kjærlighet mest, sammen med rødt.
Kortet er stemplet med et stempel fra WoJ, og fargelagt med distress ink. Pyntet med litt prima-blomster, og har et hjerte og en nøkkel hengende, "key to my heart" liksom ;) Kantene er stemplet med stempel fra Stempelglede. Liker såå godt hennes stempler! :) Hjerteboksen er også hjemmesnekra, med litt "veiledning" og inspirasjon fra Anita og Kirsten, begge to fra Stempelglede`s design team.
Billett-stempelet er fra KH, sammen med en nyydelig rosa blomst(husker ikke fra hvor), og en rosa sommerfugl og blonder fra Kort og Godt.

Mannen min elsker gullbrød, og siden han er et "gull", så synes jeg at han kunne få noen nå siden det er Valentine`s Day :)Enda et bilett stempel fra KH.



Ingen kommentarer: