lørdag 3. oktober 2009

Lilla og rooosa kort m/Sarah Kay!

Da var det jammen på tide med en oppdatering her på bloggen min! (Ja, jeg vet, jeg er eleeending på å oppdatere her inne...) Det blir ikke så mye kortlaging for tiden, det blir heller til at jeg blir sittende på pc`en og se på alle de andre bloggene, som jeg synes lager såå mange fine kort. Da får jeg liksom ikke "tid" til å lage mine egne kort alltid! ;p
Her er et kort med motiv fra Sarah Kay som jeg har laget for en stund siden, bare ikkefått vist det på bloggen enda. Ble ikke helt fornøyd med fargevalget(lilla og rosa), men det ble som det ble.. Kan ihvertfall vise det frem;) Roser fra Prima, swirlene og teksten er fra Stempelglede, og motivet er som vanlig fargelagt med distress ink.
Bare en helt enkel innside(lilla swirler fra Stempelglede)

Ingen kommentarer: