søndag 21. februar 2010

Whiff of Joy Challenge #67

Hos Whiff of Joy denne gangen er oppgaven at vi skal bruke "Pearls and swirls", eller perler og swirler;) Så er er det kortet jeg har laget til denne oppgaven:

Swirlene rundt kanten, fra Stempelglede, har fått litt gullglitter på seg. Tekststempelet er også fra Stempelglede, og motivet er selvsagt fra WoJ! :) Hun er også fargelagt med akvarellblyanter. Har funnet ut at det går jo egentlig mye fortere å fargelegge motivene ved bruk av akvarellblyanter, i stedet for distress ink. Selv om det blir et finere resultat av distress ink. Kommer nok til å bytte litt på de to teknikkene i fremtiden. Passer jo fint å bruke blyanter hvis jeg har det "travelt" liksom;)
Har også også brukt punch fra Martha Stewart, og sløyfebånd fra Kort og Godt.

Fant ut at jeg skulle være litt lur nå fremover(jah, særlig!), å lage litt konfirmasjonskort allerede nå. Det er jo tross alt "plutselig" mai måned, og konfirmasjonene står for tur;)




2 kommentarer:

Donalda sa...

This is just beautiful dear. So love your coloring and the colors you have chosen are beautiful.

Nina Macaulay sa...

For en fint og gjennpmført kort du har laget, med noe på alle sider :O)
Din fargelegging er kjempe bra, og jeg liker godt kortet ditt.

Lykke til :O) jeg legger meg til som følger hos deg :O)

klem Nina