søndag 27. desember 2009

Årets første(!) julekort!

Først av alt vil jeg ønske de som leser her, en riktig God Jul(om noe forsinket). Håper alle har hatt en fin julefeiring. Det har ihvertfall jeg.
Jeg har visst ikke fått vist frem noen av julekortene jeg har laget i år, ikke at det ble så veeldig mange heller... Kun 3 stk(!) Må prøve å skjerpe meg til neste år, evt. begynne i januar eller noe :p Men det begynner kanskje "å vise ganske godt" at jeg ikke er av den raskeste til å få gjort noe som helst noen gang ;p

Her er ihvertfall det første julekortet jeg lagte i år, med et "nytt" Magnolia stempel fra min "magnolia-kolleksjon". Hun er fargelagt med distress ink, post-stempelet er fra Papirloftet, charmen er fra Kort og Godt. Kantene er sydd med symaskin. Blomster fra QK, og "bladene" er stanset ut med McGill pine punch(?). Kantene er stemplet med stempel fra Stempelglede.

Mitt personlige stempel på baksiden



Ingen kommentarer: