mandag 28. desember 2009

Julekort #2

Her kommer allerede(!) det neste kortet jeg har laget for å gi bort til jul.
Stemplene på "hovedmotivet" er fra Kort og Godt, det er også det rutete båndet. Kantswirlen er fra Stempelglede. Blomstene er fra QK, og er lagt "dobbelt" oppå hverandre. Sirklene er stanset ut med Spellbinder, og har fått en gullkant rundt seg. Til slutt fikk hele kortet en "dysj" med gull-glimmermist! Selv om det ikke viser så godt på bildene.


Må tilslutt bare få med at jeg nå har bestilt meg 2(!) nye bærbare pc`er! ;) Den ene er en sånnen "mini-pc", som jeg har tenkt å ta med meg når jeg skal på ferier og andre "langturer". Og så mente "vi" at jeg kunne ha bruk for en litt bedre/raskere "hoved-pc" enn den jeg har nå. Så da ble det altså til at jeg bestilte meg 2stk bærbare datamaskiner! ;D

Ingen kommentarer: