lørdag 16. januar 2010

GO 123!

Jeg (og samboerene min) har begynt på denne "fantastiske" slankekuren som heter "GO 123", og har nå holdt på siden mandag. Nesten en heel uke! Og i løpet av denne uka har jeg kun spist shaker, 4 knekkebrød med magert kjøttpålegg(hver dag)og en heel del med frukt og grønnsaker... Så jeg tenkte bare at jeg skulle meddele med dere at i dag/kveld skal vi endelig ha noe skikkelig mat! :D Dvs. følge en middagsoppskrift som følger med i "slankeoppskrifts-hefte" vi har fått med ;p
Må skryte litt av meg selv også, for jeg syns jeg har vært veldig flink til nå. Selv om det bare er den første uka(varer i 10 uker!), og jeg har hatt lyst på veldig mye godt allerede. Men det er sikkert bare fordi kroppen ikke helt er kommet inni systemet ennå(?).
Neste uke får jeg jo spise litt mer vanlig mat igjen, å så i uke 3 litt mindre. Og så varierer det litt i ukene som kommer, ifølge tabellen som følger med som jeg har fått.

Så får vi se, om jeg klarer å gå ned noen kilo i løpet av 10 uker, eller ikke. Forhåpentlig vis!...
Kanskje jeg tom. klarer og forandre mine matvaner etterpå også? Sånn fast liksom :p

1 kommentar:

Kjolesnekkern sa...

Hei, så bra! Jeg googlet litt, begynte på kuren igår. Synes det går bra, og er motivert. Men erstatter alt unntatt middagen, må vel lese litt bedre da du sier noe om at vi skal spise mere/mindre vanlig mat..ups..:-) Lykke til uansett:-)

Mvh Marianne