søndag 31. januar 2010

Whiff of Joy Challenge #64

Her er mitt kort til Whiff of Joy sin utfordring denne uken. Har nettopp kjøpt meg dette stempelet, så jeg fant ut at det var dette jeg måtte bruke i dag! ;) Syns det passet så godt til et "kjærlighetskort" :) (Det er jo snart Valentinsdag, morsdag, mor og tante har bursdag, så det er bare å lage kort i massevis nå fremover!) Jeg gleder meg til jul, men jeg er misnt like glad når den er over. For da kan jeg "slappe av" og lage mer hverdagslige kort! ;)

Her er skissen vi skulle følge:

De søte fuglene er fargelagt med distress ink, og fått litt glittersnø på seg(3d effekt). Blomster fra Prima og Papirloftet, bånd og hjørneornament er fra Kort og Godt. Mønsterarkene er jeg ikke helt sikker på hvor er fra..




1 kommentar:

Tara Godfrey sa...

Guro, you card is just beautiful! I love this sweet image and you've coloured it beautiful! Great take on the sketch and I love the papers and pretty colours!!! Thanks so much for joining us at WOJ Challenge this week!
Hugs,t